Inskolning, kräftkok, bad och middag.

Imorse fick även jag vara med och lämna Alva hos Lotta. Var lite orolig att hon skulle bli ledsen när vi skulle gå, men det var inga som helst problem, hon gav oss varsin puss o kram, sa Hej Då och sedan kunde vi gå. Kändes så konstigt att lämna henne för att gå hem. Det är ju inte så det kommer vara sedan, när hon är "färdiginskolad" då kommer hon vara hos Lotta när vi jobbar, men då jag är ledig på fredagar kommer jag o Alva vara tillsammans. 

Sedan var tanken att jag skulle hinna städa en hel massa innan hon skulle hämtas igen. Men tiden rusade fram och snart var det dags att hämta  hem Sessan. Åkte sedan vidare till Ica o handlade inför middagen ikväll. 
När jag kom hem kokade jag kräftorna vi fick upp. 



Sedan vidare till torpet för lite bad med småälsklingarna Tim och Alva



Andres var ut och spelade golf med Jonas och Krister, så när dom kom hem fixade vi middag tillsammans alla tre familjerna. Det blev något bland det godaste jag ätit på länge. Flankstek med potatisgratäng, pepparsås, bea, sallad m.m  😜

Imorgon ska jag fixa mina naglar klockan 11 och på kvällen ska jag och Andreas springa Midnattsloppet 🏃😃👍





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!