Idag är jag stolt över mig själv och glad att det går bra för Alva 😃

Jag vet att jag sagt det förr, men jag måste få säga det igen 😃 Är så tacksam att Alva går hos Lotta & Malin. Det går så bra och Alva älskar att vara där. Fick det här fotot messat från Malin då hon skulle sova där för första gången idag, hade gått så bra. ❤️

När jag kom hem från jobbet idag, gav jag mig ut på ett 3' 1' intervallpass. Det var sjukt tungt. Gick in i väggen efter ca fem km och då fick jag verkligen lägga till pannben för att klara fortsätta. Gissar att det kanske var värmen det var 28 grader ute och kvavt 😁 Men jag gjorde det 💪

Sedan var det iväg till Viktväktarna för lite vägning och peppning. Jag gissade på att jag skulle gått ner 0,5 kg och Andreas gissade på 1,5. Trodde inte mina ögon när vågen visade att jag hade gått ner 1,9 kg den här veckan 😊
Galet stolt över mig själv. 
Det innebär att jag gått ner 7,8 kg sedan jag började ta hjälp av Viktväktarna och totalt 14,5 sedan jag började kämpa för snart ett år sedan. Tycker det är bra att det går långsamt nedåt, för det är så mycket jag behöver lära mig på vägen för att gå ner i vikt är inte svårt, det svåraste är att behålla vikten sedan därför gör jag det långsamt, för jag vill kunna leva som jag lär sedan 😊


När jag kom hem hade Andreas köpt en present till mig som jag fick nu när jag nått ett av mina delmål. 😃 snyggaste träningsbyxorna. Tack mitt hjärta 😘😘😘

Imorgon onsdag, då ska jag lämna Alva hos Lotta för första gången. Hoppas det går lika bra för mig att lämna som det gjort för Andreas. ❤️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!