Hann springa efter jobbet

Inte hänt så mycket idag. Andra dagen på jobbet gjord, känns fortfarande lika bra att vara tillbaka. 😊 inte blir det sämre av att vädret äntligen visat sig från sin bästa sida. Äntligen lite sommar ute. 
Trodde inte jag skulle hinna springa efter jobbet idag, men det gjorde jag 👍 Tänkte springa en kortare runda, men det blev strax över milen. Tim cyklade med när jag sprang. 


Var sedan iväg på Viktväktarmöte, har inte varit där på två veckor och har under dessa två veckor inte alls tänkt points. Trodde jag skulle gått upp 2kg, men hoppades på Max 1kg, då jag verkligen har ätit och druckit utan att tänka efter. Tänkte när jag åkte dit att det är bara ta plusset och sedan kicka igång igen. Blev så himla glad, då jag istället för att gått upp något faktiskt hade gått ner. Inte mycket, men iaf 0,3 kg 😃
Nu dags att krypa till sängs snart, ny arbetsdag imorgon 😊




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!