Grattis världens bästa 40-åring

Idag fyller Andreas 40 år!! ❤️🎉🎂💐❤️ Tänk att nu är även min älskling 40, galet ju, han var faktiskt bara 15 när vi träffades 😊 
Igår firade vi! Både 40-års fest och 2-års kals blev det eftersom Alva fyller år imorgon. 
Vi hade en fantastiskt rolig dag igår, allt kändes lyckat och maten som vi jobbat med i flera dagar blev jag riktigt nöjd med! Allt blev verkligen hur gott som helst om jag för bedöma maten själv. 😜
Vi bjöd på
*Dubbelmarinerad fläskfilé 
*Örtmarinerad kycklingfilé 
*Salami
*Rostbiff
*Potatisgratäng
* pastasallad med röd pesto o soltorkade tomater 
* Minipajer med spenat, pinjenötter och Västerbotten 
* baguetter
* ost & Kex
* lufttorkad skinka runt melon
* marinerad vitlök och oliver
* sallad
* bearnaisesås och tsatsiki 
Sedan kaffe, tårta och avec på det
Inte hann jag att fota särskilt mycket under kvällen men har fått lite bilder från Rolf.












Lägger receptet på den Örtmarinerade kycklingfilén här, så kan även jag hitta det igen. Kommer absolut göras fler gånger 

Idag har vi tagit det ganska lugnt. Röjt undan efter gårdagen, jag har varit en sväng till tippen och så har jag o Andreas vart i köpt 2-års present till Alva. Vi fick äta middag i solen på altanen idag med 😃☀️

Imorgon börjar jag jobba igen. Det känns helt galet overkligt. Jag har nu varit hemma i 2,5 år, då jag var sjukskriven stor del av graviditeten och sedan föräldrarledig. Samtidigt som jag faktiskt längtar efter att få börja jobba igen, för det gör jag verkligen. Jag saknar jobbet och arbetskamraterna. Samtidigt är det en sorg att den här underbara föräldraledigheten är över. Nu börjar liksom nästa era i livet igen. Andreas är ledig med Alva nästa vecka sedan ska hon skolas in hos Lotta. Fattar faktiskt inte alls vart tiden tog vägen 💕❤️💕







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!