Fredag känns som lördag

Ledig idag efter att ha jobbat min första vecka på över två år. Vilken vecka 😃 det har verkligen känts bra att vara tillbaka på jobbet. 
Idag har vi haft en riktig sommardag. Vaknade, skulle äta frukost, men det var lite för varmt för att äta på framsidan, så det blev baksidan. Sedan packade vi ihop oss och begav oss till torpet. Jag har badat, barnen har badat och jag har njutit av solen och värmen. Älskart 













Ett besök på gymmet hann vi också med . Trevligt sällskap fick jag också, 
Vi avslutade med en tävling i plankan, jag kom på andraplats efter Christopher. 



Köpte med oss middag hem, blandad kompott, från två olika restauranger. Någon ville ha sushi, en annan pizza och wok till resten. 
My och Krister kom förbi efter middagen. Blev en sommarnatt fram till två innan vi gav upp. Tiden rusar iväg när man har trevligt och jag undrar om den inte går lite snabbare nattetid. 😉





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!