Bad och löpning efter jobbet 😃☀️🏃

När jag slutade jobbet idag åkte jag direkt hem och hämtade Tim, Alva och Lovisa som ville ner och bada. Vi åkte till Stigstorp så barnen fick bada en stund. Andreas var hemma och såg till att maten var klar när vi badat färdigt💕.










Efter maten gav jag mig ut på en löprunda. Spang 3' 1' intervaller. Tim följde med på cykeln. Var en fantastisk runda, känns så bra då jag tycker att jag klarar att trycka ifrån lite i intervallerna. 

Jag har ikväll också anmält mig till tjejmilen. Får blodad tand efter att sprungit ett lopp och nu när jag har chansen att springa i en seedad startgrupp ville jag ta den. Så jag kommer starta i grupp 2!!!! För tjejer som springer milen på under 55 minuter.


Ikväll har jag även börjat få redig träningsvärk i benen efter bodypumpen,  Spännande och se hur de känns imorgon. 😁 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!