Alva 2 år idag💕 & Första arbetsdagen på lääänge

Trodde aldrig jag skulle kunna somna igår eftersom jag idag hade min första arbetsdag på 2,5 år. Men somnade som en stock, sov gott och vaknade pigg när klockan ringde 😊 
Väckte övriga familjen innan jag åkte till jobbet, för idag är en väldigt speciell dag! Alva, vår lilla solstråle fyller 2 år idag!! Självklart skulle hon firas ordentligt, med sång och presenter. 
Lyckan var stor när hon öppnat paketen. Hon fick en trehjulig sparkcykel, cykelhjälm, kläder och ryggsäck,




Hade först lite dåligt samvete mot Alva att jag skulle börja jobba på hennes födelsedag, men det behövde jag absolut inte ha. Hon firades ordentligt i helgen som var och idag har hon haft en underbar dag med övriga familjen. De har varit ute och lekt, varit till Mulle Meckparken och varit på Söder o fikat 😊




Jag åkte iaf till jobbet strax efter sju imorse. 😊Allt kändes så rätt, så bra att vara tillbaka på jobbet, inte alls någon ångest att föräldraledigheten är över. Kände verkligen att jag tycker så mycket om mitt jobb 😃 har faktiskt saknat både jobbet i sig och arbetskamraterna. 

Efter middagen blev det såklart tårta 🎂

Efter att Alva somnat för natten blev det ett styrkepass på gymmet. Fick sällskap av Isabelle. Nytt pass idag, vilket kändes roligt och bra. 😊






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!