TrĂ€ning och kost đŸ’ȘCalles dreamteam

Jag har fÄtt vÀrldens chans och Àr sÄ taggad. Jag kommer fr.o.m. nu och nio veckor framÄt delta i Calles dreamteam (frÄn Calles utmaningar). Vi Àr tio personer som fÄtt chansen att med personlig kostplan och individuella trÀningsscheman nÄ vÄra mÄl med hjÀlp av Calles hjÀlp och peppning/stöttning.

Ska bli en sĂ„ spĂ€nnande resa. 
SÄ i morse ringde min vÀckarklocka 06.30, för att jag skulle hinna med en Powerwalk innan frukost, dÄ vill jag hinna med den innan barnen ska upp och innan Andreas behöver Äka till jobbet. Min hjÀrnan skrek NEJ! Men sÄ snart jag var ut i spÄret kÀndes det sÄ Bra. Jag kÀnner mig pigg och glad och jag Àlskart



Alva och jag har varit ute och lekt endel idag. PĂ„ förmiddagen gick vi till farmor o farfar pĂ„ en kaffe. Alva gick hela vĂ€gen fram och tillbaka tillsammans med sin dockan. 


Oh pĂ„ eftermiddagen var vi ut o lekte en stund i sandlĂ„dan. Alva hann trĂ€ffa Klara och Lovisa en stund ocksĂ„ innan vi skulle in o laga middag. 




Postat av Camilla

LÄter spÀnnande! Vem Àr Calle?

Svar: Det Àr riktigt roligt och gÄr grymt bra! Calle hittade jag pÄ fb. Han har olika trÀningsutmanigar. Nu senaste gruppen 100 pass pÄ 4 mÄnader (1/9-31/12) Ansökte om att fÄ vara med ifrÄn den gruppen. FörlÄt att det tog sÄ lÄng tid att svara, har varit sÄ fokuserad att jag helt missat titta in bloggen
Catrine Birkenstedt

Datum: 2014-09-09 | Tid: 07:34:23
Blogg: http://radhuslivet.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!