Sverige till val och utebliven PW blev löpning

Var först vaken en stund med Alva i morse, men fick sedan somna om och var inte uppe ur sängen förrän framåt nio. Mycket skönt, men då gjorde det att min PW innan frukost uteblev. Andreas, Isabelle o Tim var på handbollscup. Tims lag förlorade matchen på morgonen, men då de vann alla tre igår var de redan klara för för A-final. Mellan matcherna kom de hem så vi gick till Brunnagården för årets val.
Tänk att Isabelle är så stor nu att hon också får rösta. Så mycket folk som det var i vallokalen när vi var där har det aldrig tidigare vart när vi har röstat. Hoppas det betyder att valdeltagandet ökat. Tycker det är ALLAS rättighet men framförallt skyldighet att rösta. 


Hemma igen blev det lunch och därefter nattade jag Alva. Andreas, Bella o Tim åkte tillbaka till hallen. Tim spelade A-final och Vann!! Så glad för han och hans kompisars skull. Ledsen att jag inte kunde vara där. Men Alva sov Lääänge fick väcka henne vid 15.15. Hoppas det betyder att hon sover bort sin förkylning som hon dragits med under veckan. När hon precis somnat lämnade jag henne en stund med Christopher och gav mig ut i spåret, blev en skön löprunda på 6 km. Saknade powerwalken i morse och kände i hela kroppen hur jag ville röra på mig. Jag mår verkligen bra av att få trötta ut kroppen. 


Efter mellis gick vi ut i lekparken. Solen sken och det var riktig sommarvärme i solen. ☀️ 







Nu är familjen samlad igen. "Handbollshalvan" var hemma först vi 20-tiden eftersom de hade caféansvar. Nu sitter vi och tittat på valvakan och så här långt ser det ut som om det blir regeringsskifte. 




Postat av Susanna Maria J

Shit vad duktig du är som orkar löpa, borde själv ta tag i det där med ordentlig träning snart :) Kram på dig!

Svar: Tack💕
Jag har aldrig tidigare varit en "löpare" startade försiktigt och nu är det de bästa som finns. Älskar känslan av frihet när jag är ute och springer. Och jag lovar, kan jag kan du :-)
Catrine Birkenstedt

Datum: 2014-09-14 | Tid: 22:06:27
Blogg: http://oslofru.com/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!