Pw, intervaller och löpning

Hade igårkväll bestämt mig för att hoppa över powerwalken på morgonen, eftersom Andreas, Tim & Isabelle skulle åka iväg på handbollscup strax efter 06.30 redan. Men då båda jag och Alva var vakna vid 7, bestämde jag mig ändå för att gå. Alva fick en flaska i vagnen och fick följ med. Underbart skön pw blev det. 😊





Då vi var hemma igen blev det frukost och dusch, därefter skyndade vi oss till UBG för att se Tims sist match för dagen. Roligt att se, de var duktiga och vann matchen. Tim har utvecklats massor. Fick göra mål också 😊.
Imorgon spelar de igen! 




Tig lååång tid för mig och Alva att ta oss därifrån till bilen. Fantastiskt vad mycket det finns att upptäcka i världen för en nyfiken 1-åring 💕.





Åkte upp en sväng till farmor och farfar. (Måste förtydliga att när jag skriver farmor och farfar är det barnens farmor och farfar, bästaste svärföräldrarna. Min farmor och farfar finns tyvärr inte med oss längre) vi tog en kaffe och Alva lekte med lego 😝


Innan middagen var det dags för en löprunda. Fick tipset av Calle coachen att köra 3-1 intervaller. Springa 80% i 3 minuter och sedan vilotempo 1 min. Jag har aldrig förr sprungit såna intervaller. Det var svårt, tungt, men väldigt roligt. Känner mig stark!







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!