Öppna förskolan och löprunda

Idag blev det öppna förskolan med Alva för första gången efter "sommarledigheten". Vilken skillnad det var. Sist jag var upp hade jag en "bebis" nu har jag en 1-åring full med upptäckarglädje. 


När vi åkte därifrån somnade hon direkt när jag satte henne i bilen. Sov någon timme knappt. När fröken vaknade var det en liten "obligatorisk" stund i sandlådan. 


Känner verkligen att liten börjar bli stor. Hon börjar mer och mer rata vagnen. Vill helst av allt gå själv. När vi skulle gå från Coop gick hon nästan hela vägen själv. 







Efter middagen som idag bestod av pannbiff, potatis, brunsås, stuvade morötter, karamelliserad lök 😋 mums!
Skulle jag ut och se om jag klarade av en liten runda i spåret. Har haft astma i helgen och var skeptisk över hur det skulle gå. Men det kändes bra 👍😊!! Blir så glad! Då är det bara hålla tummarna för att det inte blir mer problem med andningen nu, för på lördag ska jag springa tjejmilen. 







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!