En helg med kalas och löpning 🎉💪🎈🏃

I fredags åkte jag in till stora staden för att hämta min startnummerlapp vid Danicahallen. Det var mycket folk men gick snabbt och smidigt. Jag fick en trevlig goodiebag och startnumret. Därefter gick jag igenom den lilla "mässan" som var där och hittade en sportbehå. 
Jag var verkligen i stort behov av en, men vet inget som är jobbigare än att hitta en som är bra. Här fick jag proffshjälp och det dröjde bara några minuter, så hade jag en dom satt som en smäck! 




Innan jag åkte vidare blev det lunch i Stinsen med Andreas och Eddi, En smarrig kebabsallad. Hämtade Isabelle i Rotebro, Hanna från Ikea och handlade lite på Coop innan jag åter var hemma igen. 

På kvällen blev det hem till fam. Lööw/Åberg för att fira Oscar som fyllt 15 år.  
En trevlig kväll som bjöd på trevliga människor, grillade hamburgare, dricka och en massa träningstips. 👍





Så kom då lördagen och det var daga för tjejmilen! Kände mig sjukt taggad och jag fick med mig Andreas, Tim och Alva in. Loppet var ingen hit om jag får tycka. Fasligt trångt. Många gånger var det så trångt att det inte ens gick att sick-sacka sig förbi. Alldeles för många som startade i helt fel grupp. Hela tiden var det många som gick redan från start. Önskar att dessa även kunde välja att starta sist, som det är tänkt. Sedan var det ganska trist runt banan. 
Men, men ... Nu har jag gjort det och kanske återkommer jag nästa år... Vem vet? Kändes iaf så himla bra i kroppen när det var klart. 






Förbättrade min tid med 2 min och 20 sek jämfört med Midnattsloppet. Antar att jag får vara nöjd med det. Men kan inte låta bli att undra vad jag hade sprungit på om det inte varit så trångt. 




Hem, duscha och därefter vidare till Enköping för nästa kalas. Grattade brorsans Amanda som fyllt 14 år 💕 
Ännu en mycket trevlig kväll som bjöd på många skratt, god mat och glada barn som fick bada. 


Så kom söndag. Trevlig pratstund och en kaffe med Hanna på fm. Efter middagen som idag bestod av Tacos började det krypa i benen och det blev ännu en runda i spåret. De första fyra km kändes bara så bra. Sedan var det som att springa in i en vägg o de sista två km var riktigt tunga... Men det gick 👊 



Här kommer även en kort sammanställning av träningsveckan som varit. 







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!