Mamma-barn-träff

När jag blev gravid med Alva gick jag med i ett forum på nätet- familjeliv.
Där började jag följa en grupp med andra som var gravida och som också skulle få smått i augusti.
Ganska snart var vi 22 blivande mammor som bröt oss ut från familjeliv och skapade en sluten grupp på Facebook - augustibebisar.
Vi har följt varandra hela vägen från positivit gravtest, genom ultraljud, oro och glädje fram till förlossningar. Hela augusti var olidligt spännande... Då vi hejade och gissade på varandra. 
Därefter har vi fortsatt följa varandra. De känns som om alla de här tjejerna är mina kompisar. Vi stöttar varandra genom allt. Pratar om allt mellan himmel och jord. Idag var en av tjejerna i krokarna så jag och Alva åkte till Vällingby och lunchade tillsammans med Jenny och Kid.
Trots att vi aldrig tidigare träffats gick tiden fort och vi hade mycket att prata om. Men vi ses snart igen, i juli blir det grupp träff i Jönköping 😊

Hittade lite kläder till Sessan innan vi åkte hem. 

Till middag blev det räkor, ihop med det här vinet som smakade väldigt gott. Jag har egentligen inte uppskattat vitt vin tidigare, men så introducerade My det för mig nyligen och det smakade riktigt bra. 😍




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!