Lördag med en Uppsalatur

Andreas och Tim åkte hemifrån tidigt imorse. De skulle till Hallsberg för att spela järnvägen cup 
Från början var det bestämt att jag och Alva också skulle åka med, men då det blev så tidigt bestämde vi att Andreas o Tim skulle åka själva. De har gått till A-slutspel och sover över på hotell i Örebro. Mysigt för dom att få lite egentid tillsammans. ❤️

Jag och Alva åkte till Uppsala för att hämta Isabelle, på vägen hem stannade vi i Upplands-Väsby och åt lunch


Köpte även födelsedagspresent till Tims kompis, likaså min väninnas dotter-Tindra, som fyllde år igår, vi ska dit och gratta henne imorgon. 
Till middag hade Christopher bestämt att vi skulle äta pizza så det åkte vi till Stäket och köpte. 
Bella lagade sedan en rabarber&jordgubbspaj... Galet gott men svårt att gå ner i vikt med den kosten. AjAj skärpning där!!

Klockan hade blivit 23 när jag trött i kroppen skulle kasta mig i säng, när jag kom på att jag tvättat våra sängkläder idag. Så det var bara till att ställa sig och bädda och när man har renbäddat är det skönt att krypa till dängs nyduschad,så nu är klockan snart midnatt och jag säger God Natt Världen






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!