Allt går i en rasande fart

Ja, precis som rubriken lyder, går allt i en rasande fart, det är bara hänga på, men jag har lite svårt att förstå att snart blir lillfisen 10 månader. ❤️ 
Kärleken till mina barn går inte att beskriva med ord. 
Alva har fått en drös med tänder, kryper, går utmed saker när hon får hålla i sig älskar att sjunga och följa med i musiken. Här kommer lite gott och blandat med bilder då det var länge sedan jag la till något alls i bloggen. 












Som ni ser är det massor som hänt. 
Saknas bilder från en viktig händelse inser jag, som jag har på kameran och får ta fram vid tillfälle. Något som gjort mig stolt och berörd till tårar och tacksam. Tar fram foton från det i dagarna, nu ska jag sova. God Natt💤





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!