Linus konfirmation

Idag var vi i Enköping. I Vårfrukyrkan på Linus konfirmation. Det var en fin konfirmation som handlade mycket om tro, hopp, kärlek och gemenskap. 


Jag kände när jag satt där i kyrkan hur jag fylldes av en otrolig stolthet över min  fina familj. Jag och Andreas... Tänk vilket jobb vi gjort som har fyra så fantastiska barn❤️

Innan middagen drog jag och Bella ut på en löprunda på sex km. tillsammans med Tina och Linda. Fick nog till den bästa rundan efter att jag fått Alva.  
Stolt kände jag mig också efteråt, eftersom jag egentligen inte alls hade lust innan, det kändes tungt i början och ändå gick det så "bra." 

Imorgon, efter att jag varit hos läkaren, drar jag och Bella. Tillsammans med My och Emma till Ullared. 
Det är mycket som händer runt om nu, så båda jag och Bella behöver få komma iväg och skingra tankarna. Då känns det här som en bra tur. 
Vi åker måndag-tisdag. 



Postat av Ewa

Vad kul med Ullared! Här kommer lite tips: Ta en avdelning i taget. Damkläder och barnklädesavdelningen är det oftast tjockt med folk på. Smartast att bocka av dessa tidigast på morgonen då det brukar vara minst folk just där. Ta sen nästa avdelning, rusa inte runt på alla hit och dit, det ÄR STORT! Tänk på att man bara får ta med 7 plagg att prova per gång. Ta med vattenflaskor och lite frukt, det brukar vara varmt därinne. Ni kommer få superkul, ta mycket raster, fika, ät eller sitt bara ner på en bänk och studera andra...bara det är värt en resa. Ha det så kul! Och shoppa lagom!


Svar: Tack för tipsen Ewa!! Men framför allt, Mandys åkte vi till efter dina rekommendationen. Mums och Wow! Värt ett besök på hemvägen också.
Catrine Birkenstedt

Datum: 2014-06-30 | Tid: 11:33:36
Blogg: http://ewapettsson.blogspot,com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!