Idag är ingen vanlig dag...

Idag är ingen vanlig dag, för idag är pappas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!!! 🎉💐🎁 
Efter att ha hämtat Isabelle i Uppsala åkte vi till torpet och gratulerade bästa pappa på födelsedagen. 

Min pappa är en pappa man ser upp till, han kan mycket om allt (såklart).
Men ibland vet jag att han lurar mig, som när jag var liten och han sa att han var världsmästare i boxning (han sa det för att lugna mig när jag var mörkrädd) men sedan berättade jag det för alla, men det var ingen som trodde mig. 
Men sån är han min pappa, en trygg pappa som lugnar mig om jag är orolig, hjälper mig när det blir för tufft.
Jag älskar dig Pappa, grattis igen på din födelsedag. 💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!