Älskade unge ❤️❤️❤️

Tänk vad jag önskar att jag kunde skydda mina barn från allt som gör ont. 
Men det kan jag inte, jag kan bara ta emot dom när dom faller, och hjälpa till att bära när det blir svårt. 
Men jag skulle vilja kunna plocka bort det onda, det jobbiga.
Vi är starka tillsammans, du är stark. Timme för timme. 
Dag för dag.
Jag vet att du kommer ut stark på andra sidan. Jag kommer finnas vid din sida hela vägen... Alltid Alltid Alltid ❤️


Du betyder allt för mig. 
Och jag finns alltid för dig!

Postat av Mie

Ja kära nån så jobbigt det blev. Å precis som du säger är det bara att finnas, ta emot och trösta.
Fast nu hoppas jag att vi slipper det något mer. Åtminstone av den här senaste anledningen.
Kram kram

Svar: Ja, det trodde jag också. ❤️ 😥
Tiden får helt enkelt utvisa vad som händer. Till dess kan man inte göra mer än att finnas till, lyssna och trösta.
Catrine Birkenstedt

Datum: 2014-06-29 | Tid: 09:45:17
Blogg: http://miesliv.wordpress.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!