Sol, bad och Emma 17 år

Idag åkte  vi till torpet för att gratulera Emma på hennes 17:års dag.
Det är faktiskt på riktigt helt galet att Enma blivit 17 år, för det känns faktiskt inte som det var så länge sedan Marie kom hem till mig, då värkarna startat och Peter jobbade. När vattnet gick höll jag knappt på att få hem lillebror från jobbet, och Marie hade svårt att fatta att hon faktiskt skulle åka till förlossningen 💕, men nu är det 17 år sedan.
Emma fick en klänning av oss, jag hoppas hon tyckte om den. 
Det var 20 grader i vattnet idag. Jag tog årets första dopp och det var riktigt skönt i värmen. Tim körde och åkte fyrhjuling med kusin Pontus. 


Älskar såna hör sommardagar, fler likadana tack 😊☀️💕
Innan det var dags för Alva att nattas provade hon på vinbären från busken och det uppskattades 😃







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!