Resan mot Ullared.

Vilken Galen bilresa vi haft. Länge sedan jag skrattade så mycket. Allra roligast blev det när vi bestämde oss för att åka via Mandys som Ewa tipsade om i sin blogg ( [email protected] ) vi åkte dit på någon slingrig grusväg och skrattade alla så tårarna sprutade. 
Det var ett matställe jag också verkligen kan rekommendera... Härlig miljö och god mat. 




Vi passerade även ett galet regnoväder, där jag inte kunde köra snabbare än 30km/tim, man såg knappt vädret. 
Framme vid Hotell Ullared gick vi och lämnade våra saker på hotellet, sedan blev det varsin drink på Harrys innan vi bestämde oss för att krypa till sängs. 

Vi hann inte med att besöka gekås idag, då vi kom iväg sent efter diverse läkarbesök. Det blir heldag imorgon istället. 

Natti natti 😘 ( Saknar dock Andreas, Christopher, Tim och Alva ❤️ Mina ÄLSKLINGAR hemma) 

Postat av Ewa

Vad roligt att ni gillade Mandys! Tycker det är en ascool restaurang med både supergod och prisvärd mat.

Datum: 2014-07-01 | Tid: 15:34:28
Blogg: http://ewapettsson.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!