Kantareller samt Patrik 35 år ☀️☀️☀️

Igår och idag har det varit galet, härligt jättevarmt ( om någon missat det 😝)
Igår när det var ca 30 grader varmt tog jag, mamma o pappa på oss långbyxor, längärmade tröjor samt gummistövlar och begav oss till skogs.

Sist jag plockade svamp och tyckte det var trevligt var.... Hmm minns inte. Men trevligt var det, och kantareller fick jag plockat. 
Mamma sa - Tänk vad skönt det är att gå här i skogen och höra på naturen. 😝
Pappa höll inte riktigt med idag😂😂 Han hörde inte naturen, men jag säger som Amanda sa - Jag kan inte hjälpa att min mun öppnas hela tiden. 😅 
Superstora bromsar surrade runt huvudet hela tiden, men dem skrämde jag iväg med granris 😜 Blåbär kunde man äta mängder av också.
Härlig tur i skogen! Det vill jag snart göra om igen 🍄




På torpet blev det sedan kalas då lillebror fyllde 35 år. Grattis bästa Patrik!!! 🎁🎂🎉❤️
Det bjöds på god middag och gott fika 😋 





Tack för en trevlig kväll bror och alla andra!!! Mysigt att sitta och prata länge utan att känna att jag ska åka. 💕💕 saknat det!!
Jag, Tim och Alva sov kvar på torpet.
Andreas och Christopher hade ett pappa/son dygn i Grisslehamn. ❤️



Idag blev det massor med bad igen. För i den här underbara värmen som är nu, vill man vara mer i vattnet än på land. 
Idag badade faktiskt tom Andreas! (Kors i taket), det var 26 grader i vattnet och han har hela tiden sagt att han ska bada vid 26 grader.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!