Hinderbana bl.a.

En bra dag har passerat och snart är det dags att krypa ner i sängen.
Jag, Andreas och pojkarna joggade till hinderbanan tillsammans med Tina, Jonas o Lovisa. 
Några av hindren gick bättre för mig idag. Men nätet är fortfarande läskigt, känns som om jag ska ramla. 
Men känner mig alltid lika stolt när jag klarat det. 

Christopher bakade en tårta som han bjöd familjen på efter middagen. Han är duktig han, jag får nog börja inse nu att han också börjar bli stor, blir lika överraskad varje gång, men börjar verkligen förstå att han också kan 😝

Sedan har dagen bestått av lite pyssel och fix innan vi avslutade med några parti kortspel med barnen, samt barnens kusin Lovisa, som övernattar här inatt. 😊






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!