Christopher lan

Christophers bästa vän William har varit bortrest fyra veckor och kom hem igår. Då hämtade vi dem på Arlanda.
Idag har vi alla varit vid torpet och jag och barnen har badat idag igen. Fortfarande 20 grader i vattnet. 

Christopher frågade om han och William fick lana hos oss ikväll/natt. 
Det har han aldrig gjort förr, så absolut tyckte vi. Nu sitter de i köket, Andreas hjälpte de dra alla kablar de behövde. Jag har bäddat åt dem i soffan i vardagsrummet. Haha... Undrar om de kommer sova något inatt eller om det var onödigt jobb.
Men jag undrar om JAG  kommer kunna sova så mycket, för jag lovar, de pratas och skrattas ganska mycket.
Men så får det vara, mår barnen bra och har roligt, då mår jag bra. ❤️






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!