Bada,övningsköra, samt soppa & pannkaka

Vaknade i morse och hade egentligen ingenting mer planerat än att Andreas skulle iväg med sin pappa på dagen. 
Men när vädret bjöd på sol och värme åkte jag med barnen samt Tina, Jonas & Lovisa till torpet. 




Därefter åkte jag och övningskörde med Bella. Det har jag inte gjort på mycket länge, de är Andreas som kört med henne sedan hon flyttat hem. Men helt galet vad hon lärt sig. Jag blev riktigt imponerad. Min duktiga tjej 💕

Sedan bjöd vi Tina, Jonas o tjejerna på middag. På något som jag aldrig trodde jag skulle bjuda på... O framför allt inte en varm sommardag i juli... Nämligen ... Soppa, pannkaka och rosé 😂 
Men det funkade 😝 och trevligt hade vi. 









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!