Alva till akuten samt grattat bästa svärmor.

Dagarna blir inte alltid som man tänkt sig. Idag åkte vi till torpet igen, köpte med oss sallad från pizzerian som vi åt, sedan skulle jag hoppa i badet med barnen, varmt och gott idag igen.
Men DÅ händer det som inte får hända. Alva klättrar upp i brassestolen, som välter och hon ramlar, slår huvudet i stenen som ligger bredvid. Jag får nästan lite panik när vi inte kan få henne att sluta gråta, förutom när hon somnar till korta stunder. Kastar in alla barn i bilen igen och bestämmer oss för att åka med henne till akuten. Ringer sjukvårdsrådgivningen som säger att vi ska åka till Danderyd. Men där säger dom att hon är så svullen över ansiktet att de misstänker att okbenet kan vara brutet så de vill att vi åker till Astrid Lindgrens som har bättre resurser.
På väg dit går AC:n sönder i mazdan och det är 32 grader ute= VARMT.
Men efter att väntat vid AL några timmar vet vi att Alva har klarat sig utom någon skada ... O vi får åka hem ❤️💕❤️


När vi kommer hem igen, byter vi om och åker direkt vidare till svärföräldrarna. Idag fyller bästa Berit år! GRATTIS igen på födelsedagen älskade svärmor 🎂🎁🎉.  Bättre svärföräldrar än de jag har tror jag knappt man kan ha. ❤️ Vad hade vi gjort utan er? Jag tycker så mycket om er. 






Tack för idag! Imorgon är en ny dag! Och DÅ ska jag bada. ☀️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!