Torpet och tårta igen... Fredag

Fint väder idag igen... Vilken fantastisk sommar vi har i år. Tog oss därför nertill torpet igen för mer bad. Trodde inte det skulle vara riktigt lika varmt i vattnet nu, då nätterna faktiskt har börjat bli svalare. Men det var 25 grader när vi kom och 26 lite senare. SKÖNT
Jag, Tim och Alva tog bilen ner och Christopher cyklade. Vi gick även sällskap av Marie och Edvin. 






Innan vi åkte hem fick Alva provsitta gräsklipparen. Det var roligt ända tills den startades och började låta, då blev den lite läskig. 




Hon har nog inte mått superbra idag, varit pipig mest hela dagen, men antar att det beror på sprutan hon fick igår. Sov i två olika vändor på torpet. 

När vi kom hem bakade jag en tårta inför att Helena, Tommy och barnen skulle komma. Sedan lagade Andreas maten. Medan han grejade den gick jag ut en sväng med Alva. Hon hittade en massa kottar, vilket just nu tycks vara favoritleksakerna utomhus. 





Efter middagen kom Helena och Tommy, Linnea och Tindra över för att gratulera Alva och Andreas. Alva fick en fin leksaksmobil och Andreas fick en fin flaska vin. 
Tack för det goa vänner 💕
Även Hanna och Rickard kom över och fikade. 
Efter fikat tog Jag, Helena och Hanna en strosande promenad med Jambi sedan suddade vi ett par timmar till innan vi gick in för natten. 









Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!