Stockholms kulturfestival

När jag vaknade imorse låg jag och surfade lite på mobilen innan jag klev upp ur sängen. Såg att Stockholms kulturfestival invigs idag. Så jag och barnen bestämde oss gör att åka in. Först skulle vi åka kommunalt, men insåg att det skulle bli dyrare än att ta bilen... Hmm så borde det ju inte va. 




Det var en mycket trevlig festival. 
Inte alls mycket folk (idag iaf), allt på festivalen är gratis! ( passar mig som föräldraledig)
Vi såg invigningen på Sergelstorg och ett uppträdande. Sedan blev det lunch på fridays. 








Därefter promenerade vi genom Kungträdgården, vidare till Norrbron. Där fanns både festivaltält, brandkåren, militären ( till Tims stora glädje) 




Vi var även i på Medeltidsmuseet, jag vet att jag varit där när jag gick i skolan, men minns det inte. Det var ett riktigt intressant museum måste jag säga. Christopher tyckte framförallt det var väldigt intressant. Så vill ni göra mer saker som inte kostar något, så är det gratis entré där under festivalen. 😊










Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!