städning & löpning

Idag har jag ägnat större delen av dagen åt att städa hemma. Ändå känner jag mig inte i närheten av klar. (Evighetsgöra) 

På dan var det kanonskönt väder. Jag och Alva har hunnit vara ute och lekt en stund, samt tagit en kaffetår med My och Krister. 

På eftermiddagen var det som om himlen öppnade sig och det kom ett riktigt åskoväder. Alva sov sig igenom ovädret. Undrar om hon håller på att bli sjuk, har varit lite pipig i em




På lördag ska jag och Andreas springa Midnattsloppet. Jag fick det i julklapp av honom. Dessvärre har jag inte sprungit så mycket som jag borde innan  oh känner mig orolig om jag kommer klara milen. Gav mig ut på en löprunda efter middagen idag och sprang 6,5km, det kändes riktigt bra. Så då borde jag klara 3,5 till. *känner mig hoppfull *








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!