Sista doppet???

Efter en natt då jag haft svårt att sova. Dels har Tim varit vaken endel och dels har jag haft lite tungt med andningen. (Får det varje år vid väderomslag på hösten) vaknade jag vid 10 😱😱 kliver ner för trappan och där sitter Isabelle med Alva som hon givit frukost och tagit hand om. 💕 tack älskade Bella!

Sedan hade jag och Tim diskussioner om hur och vem som borde leta efter hans telefon. Vi hade inte riktigt samma åsikt från början, men vad bra det blev. Det här messet skickade jag till My när han hittat den (hon kom mitt under våra diskussioner) 
💕 Han var verkligen stolt min prins💕

Jag och Alva tog därefter en tur till barnens farmor o farfar för en kaffe. 
Alltid lika trevligt. Alva smakade på deras vindruvor, men de var nog lite sura, inte mogna än samt deras plommon. 



Till lunch stekte vi rårakor som vi fått från Berit o Rolf. Jag var skeptisk, brukar inte smaka jättegott när det är halvklart, men kan säga att barnen älskade det 😜




Har sedan tvättat och dammat etc 
När Andreas kom hem ville Tim åka och bada. Jag trodde inte vi skulle hinna innan regnet kom för det var helsvart på himlen runt oss. Men tänkte att vi gör ett försök. Trodde även det skulle vara kallt i vattnet. Men vad gör det... Ett sista bad vill man hinna avsluta med. 
Men jag kan säga att det var så sköönt (igen) . Nu var det 23 grader i vattnet och 20 i luften o vi njöt! 💕












Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!