Mina älsklingar fyller år 💕 Alva 1 år och Andreas 39 💕

Jag var lite trött när jag vaknade i igår morse efter att ha nattsuddat med My. Men det var bara till att bita ihop och ta itu med dagen för lördag 2/8 fyller Andreas 39 år.
Jag och barnen sjöng för honom och han fick paket 🎁






Resten av dagen flöt på och jag hoppas och tror att alla har varit nöjda. 
Klockan 12 kom släkten på kalastårta och kaffe. Både Alva och Andreas har blivit firade, båda med mycket fina presenter. 
Tack Alla 💕💕 
Sedan hann jag, Tim och Lovisa ner för ett dopp vid Stigstorp. 
Därefter kom Alvas faddrar My och Hanna med familjer över på middag. 
Även nu vill vi verkligen tacka för fantastiska presenter  och en trevlig kväll ❤️ TACK ❤️  
Dessvärre blev det inte fler foton att tala om, då jag helt missat fota med mobilen under kvällen. ( men de finns på vanliga kameran till senare) 



Nu är det söndag och världens bästa Alva fyller 1 år idag. 🎁🎂🎉❤️.
Grattis vår skatt!!! Tänk vad du berikat våra liv. Det skulle vi fira tillsammans med våra kompisar mitt på dagen. Dessvärre har vi fått ställa in det då Alva först vaknade inatt och kräktes ordentligt, skadan vaknade imorse med 39 graders feber. Känns så tråkigt 😥 att inte få fira hennes stora dag ordentligt idag. Men vi ska ägna oss till att kurera liten tjej istället och självklart ska hon få paket av familjen. 

Postat av Anonym

Grattis lillebror!
Det var ett väldigt trevligt firande, tack för kalasgoda bullar!
/Tina med familj

Datum: 2014-08-03 | Tid: 23:42:31



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!