Löjligaste mamman i stan??

Har tillbringat första delen av natten till att vänta, längta, tänka, fundera you name it... 
Jag är ju inte van att Isabelle inte är hemma. Men ska försöka tagga ner nästa gång. Kvart över ett satte hon nycklarna i dörren och jag inser ju att det INTE är sent då man är 20, genast nu när alla är hemma känner jag mig lugn. 
Löjligaste mamman i stan må jag vara. Men det får man vara... Tycker jag...älskar dig mitt barn bara därför jag ligger vaken och väntar. 😘




Postat av Ewa

Kan lugna dig med att jag är precis likadan! Erika bor också hemma (tillfälligt) efter flera år med egen lägenhet och nu sista två åren pluggande på annan ort. Hon fyller....27! Man slutar aldrig att oroa sig!

Datum: 2014-08-15 | Tid: 09:04:04
Blogg: http://ewapettsson.blogspot,com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!