Kort resumé av helgen

Igår lördag var vi ut på Djurgården. Andreas, Tim och Alva roade sig på tekniska museet, medan jag och Isabelle var på Djurgårdsbrunnsvärldshus och avnjöt en god grillbuffe med bubblor. Det var vår 40- respektive 20-års present från Goa vännerna Denise och Jonas. Tusen Tack för den ❤️ En lyx vi troligtvis inte unnat hos annars. Maten var god och vädret på topp. 







Då vi kom hem svidade vi om och begav oss vidare till Jonas och Tina för att gratta Jonas som blir 40 idag söndag. Hörde av familjen att det var trevligt och fantastisk god mat serverades. Jag begav mig dessvärre hem strax efter att vi kommit dit. Åkte på astma och fick bara tyngre och tyngre att andas och mådde allmänt olustigt i kroppen. Hade en jobbig kväll, natt samt morgon men till sist vände det och nu mår jag bättre även om jag blir andfådd för minsta lilla. 




Idag satte jag fast hörnskydden på köksbordet, samt soffbordet. Spännande att se hur länge de får sitta kvar. 😁 Alva tycks köra någon form av kvalitetstest på dem, 







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!