Jag gjorde det och jag klarade det! 😃

Velade fram och tillbaka igĂ„r hur jag skulle göra. MĂ„dde alls inte bra och var orolig om jag skulle klara springa. BestĂ€mmer mig gör att jag ska försöka. SĂ„ efter att vi nattat Alva och bĂ€sta syorasyskonen. (Ibland Ă€r det bra att ha sĂ„ lĂ„ngt mellan barnen som vi har😉) Ă„ker vi in till söder. 


VĂ€l dĂ€r tittat vi pĂ„ nĂ€r Eliten springer i mĂ„l. De springer en mil pĂ„ 30 minuter, helt galet!! En stor applĂ„d till dem. 
Vi startade i en sen grupp 22.35 var det dags att gĂ„ i startfĂ„llan för att starta 22.55 (anmĂ€lde oss 1,5 timmar innan anmĂ€lningstiden gick ut och dĂ„ var det hĂ€r tidigaste som gick att anmĂ€la till.) MĂ„ste alltsĂ„ anmĂ€la oss tidigare nĂ€sta Ă„r. 

Det var ett skönt lopp att springa jag Ă€lskade stĂ€mningen och festligheterna som var runt banan. Gick i mĂ„l pĂ„ tiden 1:07:34 👏👏👏 och för att ha övat dĂ„ligt, inte sprungit en mil efter jag fick Alva och att jag inte mĂ„dde pĂ„ topp sĂ„ vart jag galet nöjd! Andreas sprang pĂ„ 0:50:18  Superduktig! 👏👏👏




I mĂ„let möttes vi av hejande My och Krister. De stod precis rĂ€tt till strax innan mĂ„l, sĂ„ man orkade röra benen lite snabbare sista biten 😘, de gjorde sĂ€llskap med oss hem. 
Jag har fĂ„tt ett hemskt skavsĂ„r efter mobilhĂ„llaren. Svider helt galet. 







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej pÄ bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÄg mig?
Tack för din kommentar!