Idag har vi tagit farväl av Erik

Idag har vi tagit ett sista farväl av Erik. Det var väldigt fint och känslofullt i kyrkan. Därefter var det smörgåstårta och tårta på Dianagården där Erik bodde sina sista år. Jag minns Erik som väldigt omtänksam och med glimten i ögat. Det känns konstigt att han nu inte finns mer. 




När vi kom hem blev det endast korv med bröd till middag, då vi var mätta efter smörgåstårtan. 
När vi kom hem luktade det brandrök ända från Jakobsberg och hemma låg det ett rökdis över hela Brunna. Det kom ifrån branden i Västmanland där det just nu pågår en stor skogsbrand (inte för att jag tror att någon missat den nyheten, skriver mest för att jag själv ska komma ihåg när jag läser tillbaka i framtiden 😜)

När Andreas nattade Alva, ringde Tim och frågade om vi kunde åka ner till Stigstorp och ta ett kvällsdopp. Jonas, Marie, Edwin & Jessica, Bani , Manja skulle också ner. Sagt och gjort... Jag o Tim hoppade in i bilen och åkte ner för ett dopp. Det var riktigt skönt igen. Älskar sommaren ☀️







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!