Fredag med bak, bad & Emma 14 år

Kom hem sent inatt (eller tidigt i morse) därför får jag skriva om fredagen nu istället. 
Vi blev väckta av att Isabelle och Alva kom in störtande och bokstavligen hoppade ner i vår säng. 💕


På dagen hade vår granne Britt lämnat en vagn, dockor och uteleksaket till Alva. Hon satt länge oh lekte med sakerna ute på tomten. Hon är så rar Britt mot alla barn (alla barns lilla extramormor) TACK snälla för sakerna. 💕

Vi satte vagnen för så hon inte skulle smita iväg, den klättrade hon upp i istället. 

Jag bakade två tårtbottnar samt bullar inför helgens jubilarer, det var VARMT kan jag lova. 💦

Tim var nere på torpet med Ebba. När jag hämtade honom hann jag hoppa ner i vattnet såklart. Älskar den här sommaren som bjuder på så mycket bad ☀️




När vi kom hem blev det en snabbdusch innan vi gick och grattade bästa Emma på hennes 14-års dag. 
Där blev det middag och som vanligt en fantastiskt trevlig kväll. TACK för allt gott och att vi fick komma o gratta henne ❤️







Nu ska jag ta tag i lördagen och världens bästa mans födelsedag. 
För idag fyller min andra hälft år
GRATTIS min älskling! ❤️❤️❤️







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!