En mil runt Örnässjön 👍

Sov lite längre imorse, då jag var uppe med Tim inatt, som hade ont i magen. Mitt på dagen då Alva somnat (Bella var barnvakt) svidade Andreas och jag om till löparkläder och begav oss ut i spåret. Blev en mil idag och idag kändes det tungt men så skönt. Älskar att springa runt Örnässjön då det är så vackert runtom. 


Till middagen idag åt vi lite kräftor som förrätt 😛 Gott 


Efter middagen fick jag massage av Bella. Så underbart skönt. Synd bara att massagen är över när man är som mest avslappnad och det är allra skönast.


Dagen har varit bra och harmonisk. Tyvärr slutade den dramatiskt. Stackars lilla Tim ramlade på sparken och fick in framtänderna i underläppen, de blödde massor och han hade såklart jätteont. Min stackars lilla otursprins. Skrapade upp armbågen gjorde han också. Nu sover han gott och jag hoppas han mår bra imorgon. 💕




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!