Besök hos brorsan på bilverkstan & tränat

I somras bestämde sig ac:n i Mazdan för att ge upp och då började bilen låta skumt. Med tiden har den låtit mer och mer så idag fanns ingenting annat att göra än att besöka bror min på hans verkstad. När han tittade på bilen tyckte han först inte att det fanns något annat att göra än att ställa kvar bilen hos honom och åtgärda felet innan hela motorn rasar. Då han var själv på jobbet idag (nja, nästan Marie var där också) skulle han inte hinna hjälpa mig idag. Hmm skit!! Jag ringde Rolf som... Snäll som alltid, ställer alltid upp, kastade sig in i bilen och kom till min undsättning.
Peter bestämmer sig ändå för att titta på bilen och ser då att något till ac:n var trasig och kopplar då bort remmen som går till ac:n (tror jag det var 😝).  Sedan startar han bilen och jag håller andan... Blir så lycklig att jag nästan börjar gråta när jag hör bilen 💕 det låter nu som den ska göra. Visst.... Ac:n är fortfarande trasig och måste sedan in på en dyr reparation, men han har givit mig en bil som fungerar fram till dess, samt då även tid att få ihop pengarna. Tack Bror 💕 så är det nu någon som funderar,.. Vart får jag denna fantastiska service, för det kan jag lova, han ger alltid fantastisk service och gör Alltid ett snyggt jobb. Åk till Bålsta Däckcenter 





Då vi kunde köra bilen vidare blev det vidare till Bålsta centrum då Alva behövde regnkläder nu när det tycks regna var och varannan dag. 
Först blev det foccacia till lunch. Dessvärre inte särskilt god, Men mättade ju iaf 😝



Hittade ett snyggt regnställ till tjejen på Inter Sport! Nöjd! 


Efter middagen som bestod av rissallad med kassler och melon. Gav jag mig ut på en löprunda. Provade en ny lista från Spotify och fick sån energikick. Tror jag gjorde min snabbaste runda sedan Alva föddes och det kändes så bra! 💕 Dessvärra gav batteriet i min telefon upp efter 3,64 km så jag fick inte tiderna för hela rundan 😡. Men så långt den hängde med var jag nöjd. Sprang totalt 6 km.


Hann även med ett litet pass med magövningar ikväll. Hade dock sådan grym träningsvärk i magen att det brände från start, men så ska det kanske va. Andreas och Isabelle hängde också med på övningarna. 💕







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!