När barnen mår bra, mår jag bra.

Christopher har varit på konfirmationsläger i helgen. Han åkte i fredags och kom hem idag. När han kom hem och jag frågade honom hur det varit svarade han: - Jätteroligt!!!! Och på tisdag kommer jag inte vara hemma, då ska jag vara på Brunnagården Hela dagen! De som känner mig vet hur glad jag blir över det här! Älskade barn❤️


Sedan lilla Alva, hon har som jag skrev tidigare sovit massor av timmar idag, vilket gör att man blev lite oroad över hur kvällen skulle bli. 
Hon har varit lugn och harmonisk, nöjd med allt ❤️ Sedan somnade hon tidigt också och sover nu i sin säng. 


Jag älskar min familj så mycket! Alla mina fyra barn och världens bästa make, blir alldeles överväldigad över att det kan rymmas så mycket kärlek i en människa. ❤️💖💞💞💖❤️





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!