Måste börja någonstans

Har så mycket jag vill skriva att jag knappt vet vart jag ska börja. Det är bara inse att jag får börja med idag... här och nu och utgå därifrån. 
Inser ibland att jag är en tidsoptimist. 😝
Idag skulle jag åka en snabbis till Kista galleria vara där kl:10 och vara hemma igen till kl:12... Men vi var inte hemma igen förrän klockan 15. 
Med mig fick jag Alva och Isabelle. Bella behövde köpa ny rengöring och jag behövde köpa nya kläder till Alva... Hon har snart vuxit ur strl 62 :)
Det här hittade jag...
Circuskollektionen från pop 😍

Pyjamas och dräkt + tofflor från Lindex


Mer Lindex


Smått och gott Lindex samt Kapp Ahl
Jag älskar verkligen att köpa kläder till barnen. 😘
Trots att vi kom hem sent hann vi med gemensamma krafter städa och halloween pynta lite.

Fräckt! Nu har vi hela trappan full av råttor. Isabelle har varit kreativ... klippt, klistrat och laminerat. 

På kvällskvisten tog vi en tur ner till Ekhammarhallen för att se när Andreas spelade trimmatchen. Tänk att han nu accepterar att han får spela "gubbhandboll". 


Alva tyckte nog det var en konstig kväll, hon hade just fått på sig pyjamasen och satt och gosade i soffan när mamma kom på att det var dags att åka till hallen... Jaja det är väl bara vänja sig😉 

Nu är vi hemma igen efter en händelserik dag. Marcus  har vi hämtat i Rotebro, han och Bella har gått upp och lagt sig. Tim somnade nästan i soffan, så han snusar också på kudden nu. 
Christopher min stora, älskade kille är på konfirmationsläger och Alva sover i vagnen. Då passar jag på att smutta lite på Glöggen 😋






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!