Hektisk men trevlig dag

Det är ganska fantastiskt hur jag lyckas trots att jag planerar, tänker efter och gör lista så får jag nästa alltid gå två gånger till affären för vi glömt något. 

Första besöket fyllde vi vagnen

Andra besök fick sakerna plats uppepå vagnen. 

Har under dagen planerat och handlat, måla Edvin och fikat med bästa Marie, städat, förberett middag, spökat ut huset och tom hunnit tagit en dusch mellan amningarna. Innan Tina med familj dök upp 

Här startade vi med champagne och "snittar". "Snittarna" fick bestå av honungsmelon lindade i serranoskinka (svårt med snittrecept kände jag då det ska vara fritt från mjölkprodukter och skaldjur) men gott var det. 

Till middag åt vi sedan grillad fläskfile med honungsrostade rotsaker, bearnaisesås, svampsås och sallad.


Barnen däremot åt spöknuggets med halloweenpompa. 

Ibland händer saker fort här hemma. Här bjuder Tim på trumpet-toner för grannarna. Hoppas det uppskattades 🎼🎶

Tim tillsammans med kusin får posera framför dörren iaf då det inte får gå "bus eller godis"

Alva hade svårt att komma till ro och sova, kändes som om hon var rädd att missa något. Somnade och vaknade om vartannat, men så snart familjen var ensam hemma och våra gäster tackat för sig, somnade hon och sover nu gott. 
En trevlig kväll har jag haft. ❤️






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!