Fotografen och fikasällskap

Blev lite stressigt imorse, då jag är sämst på att kliva upp när klockan ringer. Den ringde 8.30, men vi kom inte ur sängen förrän 9.30
Alva hann iaf få äta och få på sig kläder. Jag åt två lakritsgodis till frukost. Vet inte om det är den bästa "dieten". Vi hann iaf fram i tid till öppna förskolan i tid, där jag hade tid för att fota Alva 11.30

De här kläderna fick pryda Sessan på fotot. Nu längtar jag efter att se hur bilderna blev. 


Här är vi på väg hem igen, för att fara vidare hem till Denise och Klara.

Sju veckor skiljer det mellan Alva och Klara. ❤️ Två fina tjejer, och jag är glad att ha någon att kunna dela dagarna hemma med. Nu väntar vi på en lite pojke som är beräknad om några veckor ❤️ 


Vackert!! Dubbla regnbågar var det ute när vi gick hem. 

Postat av Karin O

Åh så söt:)

Svar: Visst är hon ❤️😊
Catrine Birkenstedt

Datum: 2013-10-31 | Tid: 01:28:57
Blogg: http://kakansemlanoliven.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!