Bearbetningsfas

När jag var 19 år fick vi Isabelle, då ville vi ha tre barn tätt. Men det visade sig att  det ville inte naturen. Nu 19 år senare har vi haft den enorma turen att få fyra barn, men det har inte varit lätt alla gånger. Jag är nog något av ett proffs på gravtester, ägglossningstester och annat som rör familjeplanering. 
Det innebär att under hela mitt vuxna liv har jag varit gravid eller försökt bli gravid. 
Trots att mina graviditeter har varit tuffa med tidiga vattenavgångar, blödningar och foglossning så har jag älskat att vara gravid. 
Nu måste jag inse!!!!
Vi har fått fyra barn, som vi älskar över allt på hela jorden. Men vi ska inte ha fler! Mitt huvud - mitt förstånd förstår det. Men mitt hjärta har svårare att förstå. Men det kommer... Med lite bearbetningstid...








Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!