Amningste

Vi var på Danderyd med Alva för två veckor sedan. Då hade hon endast gått upp 280 gram på tre veckor. Lite lite tyckte jag och slog en signal till BVC. Sköterskan där tipsade om amningste. 
Jag var skeptiskt, tog emot tipset och började dricka teet. Ett par dagar senare hade Alva gått upp 170 gram. Nu har jag druckit teet två nästan två veckor och måste säga JA! Jag tror faktiskt det hjälper. Tidigare hade jag så att det kom 
en flush därefter dröjde det ett tag innan nästa flush kom. Nu däremot...Alva klunkar och klunkar. Det känns som om det finna massor. Så ett hett tips, från en tidigare skeptiker. 













Postat av Amanda

Vilket bra tips! Skönt att veta att hon får i sig tillräckligt!:-)
Kram!

Datum: 2013-10-28 | Tid: 10:49:46
Blogg: http://aochmflyttarin.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!