Ny header etc

Jag är verkligen helt ny på det här med att blogga 😊
Skriva dagbok... De vet jag hur man gör, de har jag ägnat mig åt nästan varje kväll sedan jag var 10 år. Då tar min sin dagbok och en penna, så skriver man. Men det här  de är något helt annat. De jag skriver blir roligare att läsa när jag kan lägga in foton. Men sedan ville jag ha en snyggare design och header ( har jag lärt mig nu att de heter).
Nu blev det svårare! Men som tur var har jag min älskade dotter Isabelle som kunde hjälpa mig. TACK för hjälpen hjärtat mitt!!! 

Onlyisabellee.blogg.se 
Där håller hon till, när hon inte måste hjälpa sin mor här 😜



Postat av Mie

Jag lovar, det blir bara lättare och lättare, roligare och roligare ju längre du bloggar. :)
Välkommen till bloggvärlden förresten, kul att se dig här!

Svar: Tack Mie!
Just nu är det rena rama kinesiskan, men jag lär mig nog som sagt! ❤️
Catrine Birkenstedt

Datum: 2013-11-03 | Tid: 10:46:26
Blogg: http://miesliv.wordpress.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!