Kryar på Alva och handboll

Idag har vi mest varit hemma och kryat på Alva. Hon skulle få 3 månaders vaccinet idag, men det blev uppskjutet till nästa vecka så hon får bli frisk. Vi tog en promenad mitt på dagen när solen sken, Alva somnade i vagnen så jag slank in hos Berit & Rolf på en kaffe. ☕️ 

Efter middagen idag skjutsade jag Tim och hans kompis till handbollsträningen. Det var roligt att sitta och titta på träningen. Det syns verkligen på Tim hur roligt han tycker att det är. Hela han skiner. Och det är så roligt att se deras engagerade tränare, blir glad i hela kroppen att dom finns och ställer upp för våra barn som vill spela. När jag suttit i hallen i timma var jag tvungen att åka hem till Alva, har aldrig varit ifrån henne så länge. Hemma gick allt bra med pappa sin, så jag "tankade" lite "Alvamys" och åkte sedan tillbaka till hallen. 😊







Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!