Hundpromenad och Besök i Enköping

Dagarna går fort och man hinner knappt med något om dagarna. 
Imorse var jag sugen på en promenad, då jag inte fick med mig något promenadsällskap ringde jag Helena och lyckades då få med mig de här två polarna. 
Vera och Tess, de följde gärna med och visste direkt hur man skulle gå för att inte bli överkörda av vagnen. Man kunde nästan tro att de alltid gått bredvid en barnvagn. 

Hemma igen hann vi bara ge Alva lite mat innan Tim kom hem. 
Så bar det av mot Enköping. Där hälsade vi på Charlotte och hann även träffa barnen, Patrik och mormor som kom förbi. En trevlig utflykt, sådana måste jag passa på att göra oftare. 

Här hamnade Tim och Alva när vi kom hem, på golvet bredvid varandra och roade sig med varsin spännande aktivitet ❤️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!