Gravrunda

Än ligger vi kvar i sängen, alla utom Tim som är uppe sedan länge. 😊
Men snart är det dags att kliva upp och ge sig ut på årets gravrunda. 
Vi börjar med att åka till minnesslunden i Mariefred, där vi tänder ljus för Harry & Märta. (Andreas farmor och farfar). 

Därefter åker vi till Hallunda kyrka, till min farfar och farmors grav. Här är mycket känslor och minnen sim dyker upp. Min farfar har jag tyvärr inte jättemånga minnen ihop med, men det jag minns är som foton och filmer i mitt minne. 
Men min älskade farmor ❤️❤️❤️Hon har verkligen betytt så mycket för mig genom min uppväxt. Hon reste kommunalt flera gånger varje vecka hem till oss i Kungsängen från Hallunda där hon bodde. Och de dagar hon inte var hos oss hördes vi på telefon. Hon blev som en andra mamma. Omtänksammare människa än hon får man nog leta efter. Jag saknar henne än, fast det är många år sedan hon dog nu. ❤️❤️❤️
Därefter åker vi vidare till Sollentuna kyrka och tänder ljus för Solveig (Andreas mormor). 
Får se hur många av barnen vi får med oss idag. Isabelle vet jag vill följa med. Vet att hon tycker den här rundan vi gör varje år är viktig och betydelsefull. Tim tror jag också vill med, trots att han brukar bli åksjuk. Christopher däremot är jag osäker på om han vill med, men vi får se... 



Postat av IdaHo

Emmy har betytt mycket för många som var hemma hos er. Har många goda minnen. Mins gott en pubertetsTina som bråkade så håret stog å alla håll..... Men när Emmy reste hem til sitt....ja där låg det tre godishögar til barnen i familjen, även de dom bråkade. Och vad gjorde Annika och Catrine? Hihi.... Många goda minnen, Hun var en farmor för oss andra också <3

Svar: ❤️❤️❤️
Catrine Birkenstedt

Datum: 2013-11-02 | Tid: 10:56:05



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!