Grattis Emelie 20 år!!!

Idag har vi varit och gratulerat Emelie som fyller 20 år idag!
Det är helt magiskt, svårt att förstå att det är 20 år sedan hon föddes. 
Jag var gravid med Isabelle och gick på jobbet och kunde inte alls fokusera på arbetet den här dagen, för jag gick bara och väntade på samtalet att allt skulle vara klart, hoppades att det skulle gå bra. ❤️
En otroligt fin tjej! Mina barns kusin! Omtänksam och fantastiskt duktig i köket! Idag blev hon som sagt 20 år! Hipp hipp Hurra hurra hurra... 
De här fina smörgåstårtorna och annat gott bjöds det på! 
Tack och hoppas du får en fortsatt trevlig födelsedag. ❤️

Postat av Mía A

Alltid roligt med födelsedag !
Vad fint skrivet glädjs med dig när jag läser dina rader
Superbra blogg 👍
Gilla gilla😊
Kramizar Mía

Svar: Åh, tack snälla Mia. 😊
Catrine Birkenstedt

Datum: 2013-11-09 | Tid: 19:09:06



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!