Farsdag


Som alla vet har det varit farsdag idag. Därför åkte vi till Enköping för att uppvakta pappa. Egentligen borde det kanske inte behöva finnas en speciell dag för att visa uppskattning för alla pappor (respektive mammor på morsdag). Men nu när det ändå gör det tycker jag det är bra att ta tillfället i akt att verkligen visa sin uppskattning, vilket man så lätt glömmer bort i livets pussel. 
Köpte trisslotter till min pappa, som jag verkligen hoppas han vinner STORA pengar på, vilket han verkligen vore värd då han snart går i pension. Tänk att få börja pensionen med att vinna en massa pengar. ❤️❤️ Jag älskar min pappa och jag vet att jag är dålig på att visa det. Men jag hoppas han vet det. Min pappa är en stark människa, som man får hjälp av när man behöver. Jag minns när jag var barn och jag och pappa var ute och gick. Jag var mörkrädd, då berättade pappa att jag alls inte skulle vara rädd, för han var världsmästare. Tror inte han sa i vad, men efter det sa jag till alla att min pappa var världsmästare. Tror ingen trodde mig. Men han är världsmästare, på att vara min pappa!! Älskar dig pappa! ❤️❤️
"Fikabild" från Enköping. 💖

Här skrapar Andreas pappa sina lotter, för självklart ska han också uppvaktas idag. Han betyder också massor för oss alla, men mer om det blir det en annan dag. 😊

Som ni ser har våra barn också uppvaktat sin pappa! ❤️❤️❤️


❤️❤️❤️Pappa, Andreas och Rolf Tre personer som betyder mycket för mig❤️❤️❤️




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!